ZESPÓŁ WOKALNY

KAPRYS

Zważywszy na to, że poprzednie wakacje (2012 r.) w polskich górach były bardzo fascynujące, postanowiłyśmy i w tym roku spędzić tam miło czas.

Choć droga daleka, to w dobrym towarzystwie trudno się było nudzić

No może chwilami ….

Zameldowałyśmy się w miejscowości Murzasichle, w pensjonacie, na terenie którego znalazł się basen i boisko do siatkówki,

także po powrotach z górskich wędrówek nie można było się nudzić.

Może poranne wstawanie nas trochę męczyło, ale pewne niespodzianki, które nas spotykały w pokojach, rozweselały nasze twarze.

Tak więc standardowo odwiedziłyśmy Zakopane  i słynne Krupówki

oraz Gubałówkę, ale tym razem podniosłyśmy poprzeczkę i dotarłyśmy na górę  na własnych nogach, choć zrobiłyśmy to szybciej niż było zamierzone.

Na koniec zjechałyśmy, jak w poprzednim roku kolejką krzesełkową, podziwiając piękne widoki.

Kolejny dzień był męczący, ale się opłacało. Z miejscowości Krościenko wyruszyłyśmy, wraz ze znajomym (sympatycznym!!!) przewodnikiem, szlakiem na Trzy Korony. Warto zaznaczyć, że znajdowałyśmy się na terenie Pienińskiego Parku Narodowego.

Przechodziłyśmy przez Przełęcz Szopka oraz Zamkową Górę, gdzie widziałyśmy ruiny zamku i grotę św. Kingi.

Marsz zakończyłyśmy wejściem na platformę widokową z której nasyciłyśmy wzrok wspaniałymi krajobrazami.

Następnego dnia spacerowałyśmy Doliną Kościeliską i oczywiście „poszukiwałyśmy” wzrokiem godnych uwagi obiektów.

Po drodze zahaczyłyśmy o Jaskinię  Mroźną, w której jak sama nazwa wskazuje było trochę chłodno.

Zobaczyłyśmy jej szatę naciekową i rzeźbę krasową, co może okazać się przydatne w naszej edukacji szkolnej.

Ostatniego dnia wybrałyśmy się nad Morskie Oko, największe tatrzańskie jezioro, położone w Dolinie Rybiego Potoku i tutaj nie dopisała  nam pogoda, bo było zimno i mokro.  Dotarłyśmy jednak do celu, pstrągów (które ponoć są w tym jeziorze)  nie udało nam się wypatrzeć, za to kaczkę -  i owszem …

Spokój wody jeziora udzielił się również nam, dlatego w drogę powrotną (na szczęście z górki) wyruszyłyśmy  ze „śpiewem na ustach” i z tym śpiewem dotarłyśmy do naszego pensjonatu.

Kolejny dzień spędziłyśmy już w pociągu, który przywiózł nas i nasze wspomnienia do domu.

Pozdrawiamy wszystkich, których poznałyśmy … I do zobaczenia  -  na szlaku.